Avatar billede rexon Nybegynder
15. september 2008 - 22:27 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Joomla overskift + mail?

Hej, jeg er i øjeblikket ved at lave på en side med Joolma/ViruaMart. Adressen er Fashionbelts.dk

Systemet kører fint der er dog nogle småting jeg døjer med at finde ud af.
1. Hvordan ændrer jeg overskriften i selve indkøbskurven så den også bliver til en grå "hovedoverskrift" som på de andre sider.
(altså stien til den fil hvor jeg ændrer det)

2.Hvordan ændrer jeg på de standartmails som V.mart. selv sender ud til brugerne når fx. varen er afsendt. Vil bare lave tilføje lidt på slutningen af brevet.

På forhånd tak.. kan en af spørgsmålene besvares vil jeg godt give point alligevel.
Avatar billede w13 Novice
15. september 2008 - 23:22 #1
Du bør nok lukke dette spørgsmål, da du ikke kan have 2 ens spørgsmål åbne samtidig i følge reglerne - ellers kommer admins bare efter dig. ;)
Avatar billede rexon Nybegynder
16. september 2008 - 12:12 #2
ja var også en fejl... hvordan gør jeg det?
Avatar billede w13 Novice
16. september 2008 - 13:17 #3
Opretter et svar og accepterer det nederst på denne side. (Husk at markere dit navn i boksen nederst, inden du klikker "Accepter".)
Avatar billede w13 Novice
27. september 2008 - 13:31 #4
? :)
Avatar billede rexon Nybegynder
30. september 2008 - 07:54 #5
sådan der :D ..