Avatar billede bruna Nybegynder
15. september 2008 - 20:57 Der er 2 kommentarer

"Webuddha image gallery" Uploadet som modul til Joomla

Har hentet dette fine galleri her
http://extensions.joomla.org/component/option,com_mtree/task,viewlink/link_id,5579/Itemid,35/

Jeg har uploadet zip-filen som et modul til Joomla - og altså ikke som en hel template. Herefter har jeg valgt den side i administrator-delen, hvor jeg vil have galleriet til at være.

Jeg får følgende fejl:

wbGallery Categories

Warning: require_once(/home/dan19394/public_html/administrator/components/com_wbgallery/load.php) [function.require-once]: failed to open stream: No such file or directory in /home/yyyyyyy/public_html/modules/mod_wbgallery_catlist.php on line 65

Fatal error: require_once() [function.require]: Failed opening required '/home/yyyyyyy/public_html/administrator/components/com_wbgallery/load.php' (include_path='.:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php') in /home/yyyyyyy/public_html/modules/mod_wbgallery_catlist.php on line 65

Underligt nok har jeg slet ikke noget i components, der hedder noget med com_webgallery, der ligger jo kun noget i modules - når jeg uploader zip-filen som module?

Hvordan skal jeg komme videre. Nogen der kender dette webgallery?
Avatar billede computerlab Nybegynder
26. september 2008 - 23:30 #1
Hvilken Joomla version kører du med?
Avatar billede bruna Nybegynder
03. november 2008 - 23:05 #2
jeg kører med Joomla 1.0x