Avatar billede sjakalen87 Nybegynder
15. september 2008 - 17:56 Der er 3 kommentarer

Meget langsom IE7 32-bit

Hej

Min IE7 32-bit er blevet ufattelig langsom. Det er især når der skal hentes Flash ting. Det mærkelige er at det kun er under 32-bit versionen, mens der under 64-bit ingen problemer er.

Dette kunne selvfølgelig også være fordi Flash endnu ikke understøttes i 64-bit browsere.

Det er som om den indekserer et eller andet når den indlæser en side.

problemet skyldes hverken for lidt ram eller CPU. Det er bare ved at drive mig til vanvid fordi flash ikke supporteres under 64-bit browsere.
Avatar billede strych9 Praktikant
15. september 2008 - 19:05 #1
Er den hurtigere når du åbner den uden addins?
Avatar billede sjakalen87 Nybegynder
15. september 2008 - 22:30 #2
Altså, egentlig er det ikke kun når man kører flash tilføjelser fordi når man eks. åbner for outlook eller bladrer ned på en side hakker den meget.

Det er generelt noget som i sidste instans påvirker hele computeren. Som jeg nævnte før virker det som en slags indeksering hvor harddisken skal arbejde hele tiden.

Det "sjove" er jo netop bare at når jeg kører IE7 64-bit eller for den sags skyld Opera kører den uden problemer.
Avatar billede strych9 Praktikant
15. september 2008 - 23:33 #3
ER DEN HURTIGERE NÅR DU ÅBNER IE UDEN ADDINS!?!