Avatar billede bordin19 Nybegynder
14. september 2008 - 16:18 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Musik Spørgsmål / Accept af spørgsmål.

Hej.

Jeg har 2 spørgsmål.

1)

Er der nogen der kender en sang, hvor teksten lyder noget ligende: - I never really loved you baby...?? - Den er forholdsvis ny og bliver spillet en del på diskoteker og lign. Genren er dance eller hvad man nu kalder det?

2)

Hvordan accepterer jeg de svar jeg har fået mine spørsgmål? Således at ham der svarer får sine point?
Jeg har trykket "accepter" under spørgsmål et, men der sker ikke rigtigt noget synes jeg?

Tak
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. september 2008 - 16:23 #1
2. du skal lige markere brugerens navn i boksen før du klikker ok.

1´eren kan jeg ikke hjælpe med - ikke helt min musiksmag :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. september 2008 - 16:23 #2
klikker ok skulle være klikker accepter.
Avatar billede pazau Nybegynder
14. september 2008 - 16:25 #3
Avatar billede bordin19 Nybegynder
14. september 2008 - 16:32 #4
Spm 2)- Okay jeg tror det burde virke nu så:-) og tak for hjælpen.

Spm 1)Til Pazau: Det er ikke den sang desværre. Den er lidt mere dance agtig eller hvad man nu skal sige:-)Lyder som en lidt dyb stemme der synger ordene...
Avatar billede jacala Nybegynder
19. september 2008 - 21:02 #5
Musiknumret kender jeg ikke men jeg kan svare på dit andet spørgsmål.
Dem der svarer SKAL trykke på svar for at du kan give dem point. Det kan du se her på mit svar. Du behøver ikke give mig point for svaret bare du ved det. Hvis en anden end jeg skal have point skal du afvise mit svar først og så acceptere den du vælger er kommet med det bedste.
Avatar billede jacala Nybegynder
19. september 2008 - 21:04 #6
NB: Hvis du vil have lukke debatten uden at give nogen point, skal du bare oprette et svar selv og acceptere det. Husk at afvise allerede givne svar først.