Avatar billede cortx Nybegynder
13. september 2008 - 21:35 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hjælp med at finde drivere

Hej Eksperter.

Nogen der kan finde eller ligger inde med drivere til følgende:

- Bundkort, ASUS K7v (1006)
- Grafikkort, Palit daytona GF4 TI4200
- Netkort, Prime PX 100jr

Jeg har ledt og ledt og ledt, og intet kan jeg finde som jeg kan bruge, er ved at blive træt af det! Har ingen driver cd'er.

Det Haster, håber i kan hjælpe!

På forhånd tak,
Rasmus Henriksen
Avatar billede coderdk Praktikant
14. september 2008 - 00:25 #1
Avatar billede cortx Nybegynder
15. september 2008 - 16:15 #2
Ser godt ud, men prime netkort, deres side er nede, og jeg kan KUN finde sider hvor de linker til broken link. :/
Avatar billede cortx Nybegynder
15. september 2008 - 16:18 #3
Og hvilke skal jeg hente fra ASUS? Der er mange, både bios update og utilities osv. Har ikke rigtig forstand på bundkort..
Avatar billede coderdk Praktikant
15. september 2008 - 16:31 #4
Du skal kun opdatere BIOS hvis du har problemer. Den seneste er 1007, så din er kun én bagud. Mon ikke du kan leve med det?

Audio driver og VIA 4-in-1 under utilities, er det eneste andet, jeg lige kan se. Du bruger vel ikke modem?
Avatar billede cortx Nybegynder
15. september 2008 - 16:44 #5
Nej jeg bruger bredbånd med modem og router..
Skal jeg bare lade være med at hente til bundkortet? Mit største problem er netkortet. Ingen steder kan jeg finde det uden broken link til filen.
Avatar billede coderdk Praktikant
15. september 2008 - 17:38 #6
Hent audio og VIA driverne...

Underligt med PX 100jr, prøv at skrive til Nalcom:

http://www.nalcom.net/Nalcom%20Revised%20(2)%2029072008_files/Page512.htm
Avatar billede cortx Nybegynder
15. september 2008 - 22:37 #7
Jeg har smidt dem en mail.

Er NVIDIA og Palit daytona det samme?
Avatar billede coderdk Praktikant
15. september 2008 - 22:48 #8
Alle Geforce er det samme, med små ændringer - de kan køre på samme drivere