Avatar billede carsten_mc Nybegynder
12. september 2008 - 16:32 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Design til stævneside

Hej.

Jeg er en af webadministratorerne til et stævne ved navn Ege Cup.

Det løber af stablen her i weekenden, men vi er bland administratorerne allerede begyndet at se fremad mod den næste turnering. Vi syntes at siden trænger til er bedre design.

Siden kan ses her: http://stilling.vardehk.dk/

Så vi håbede at der var nogen som var interesseret i at lave et design til os. Dette er  et ulønnet arbejde, så hvis der ikke er nogen interesserede, acceptere vi det. Vi tillader dog at designeren tilføjer en lille signatur i designet.

Håber at der er nogen som kan hjælpe os.
Avatar billede Slettet bruger
12. september 2008 - 17:10 #1
Jeg vil godt kunne se på noget til jer, men som du skriver er det ulønnet og derfor noget hvor jeg godt ville have en del mere information fra jer, da det vil lette arbejdet.

Så vidt jeg kan se er det håndbold det drejer sig om, har I nogen præferencer omkring hvordan siden skal se ud, og farver osv.
Derudover ville jeg gerne vide hvordan I vil have designet, skal det være i HTML, Div & CSS, eller vil I bare have det som en PSD fil og selv lave det til HTML?

Du/I kan skrive her eller på min mail osj@device.dk
Avatar billede carsten_mc Nybegynder
12. september 2008 - 17:22 #2
Her kommer lidt mere information omkring siden.

Som du selv nævner er det håndbold, som det omhandler.

Angående designet har vi ikke rigtig nogen krav, omkring udformningen og farverne. Ville jo være meget passende hvis der kunne bruges røde og grønen farver da det er klubbens farver, men er ikke et krav, da vi vil give designeren frie hænder. Det eneste krav, er at de menuer og indhold som du kan se på hjemmesiden, skal alle være med, samt en søgeboks, hvor man kan søge efter hold. Kuunne være rigtig findt hvis gruppeoversigterne og kampene, også  får et specielt design, men er igen ikke et krav, da vi gerne vil give frie hænder. Man skal blot kunne assocciere det med sport, håndbold og stævne.

Selve designet skal blot afleveres som en PSD-fil, da vi selv kan lave det til HTML.
Avatar billede carsten_mc Nybegynder
07. januar 2011 - 13:34 #3
lukket