Avatar billede ninakaroline Nybegynder
12. september 2008 - 16:20 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Sort skærm, og 3 bip!

Hej. Min bærbar som er en Vista Home premium (HP DV9311) er gået i "sort". Jeg tændte den og den duede. klapper den sammen så den går på standby. Men da jeg klapper den op, er der godt nok lys i panelerne som der plejer og være, men skærmen er fuldstændig sort. Den udsender 3 bip. Et lidt langt også 2 korte lige efter hinanden. Hvad skal jeg gøre? Kan det være virus, eller fejl på bærbaren?
Avatar billede Slettet bruger
12. september 2008 - 17:11 #1
http://www.5starsupport.com/info/beep_codes.htm

her er en liste med bip fejl og hvad de betyder
Avatar billede Slettet bruger
12. september 2008 - 17:13 #2
i listen skulle det være video fejl ????
Avatar billede ninakaroline Nybegynder
12. september 2008 - 18:08 #3
Hvad betyder det?
Avatar billede ninakaroline Nybegynder
12. september 2008 - 18:08 #4
Er det skærmen det er galt med eller hvordan?
Avatar billede Slettet bruger
12. september 2008 - 19:14 #5
det er måske bare en løs forbindelse eller andet der kan gå løs i sådan en bærbar en.
det er den billige vej. det er måske bare et stik der IKKKE helt sidder som det skal og når man så lidt rask klapper den bærbare sammen sker uheldet at stikket går løs.

det har de fleste prøvet med en stationær - løse ledninger

det er det der er svært med en bærbar - den er ikke let at skille ad og delene er meget dyrere end til standard maskiner.

jeg kan desværre ikke komme det nærmere men find en eller anden kammerat der er fiks på fingrene og lad ham prøve for ellers er den jo lige til at smide ud.
Avatar billede ninakaroline Nybegynder
13. september 2008 - 09:45 #6
Men der er jo stadig graratin på den?
Avatar billede ninakaroline Nybegynder
13. september 2008 - 09:47 #7
Men grarantien fækker da gør den ikke?
Avatar billede ninakaroline Nybegynder
13. september 2008 - 09:47 #8
dækker*
Avatar billede Slettet bruger
13. september 2008 - 09:47 #9
ok så må du ned med den.
Avatar billede ninakaroline Nybegynder
13. september 2008 - 11:22 #10
Ja, det må jeg.
Får man og vide hvor lang tid der går inden den kommer tilbage, og hvad den fejler?
Avatar billede Slettet bruger
13. september 2008 - 13:51 #11
du skal bare bede om at få at vide hvad den fejlede når den kommer tilbage.
der er utrolig meget forskel fra forretning til forretbing hvor hurtigt det går.
laver de den selv kan det jo selvfølgeligt gå meget stærkt men skal den på fabrik så er det måske en lang tur men håb nu på det bedste at det er en simpel ting.

slut m.v.h
Avatar billede ninakaroline Nybegynder
13. september 2008 - 14:04 #12
Ja okay, men det er bare i sådan en træls periode det lige sker. Jeg har så mange afleveringer og skolearbejde på den. Men så alligevel når man vender den rundt, så er det bare en computer, og ikke et familie medlem der er syg.
Avatar billede ninakaroline Nybegynder
13. september 2008 - 14:06 #13
Hvordan giver jeg point?
Kan ikke huske det.
Avatar billede Slettet bruger
13. september 2008 - 14:48 #14
du har accepteret dem selv kan jeg se.hvis du skal give mig point er du nok nød til at oprette en ny tråd og så lade mig svare og så acceptere det svar.
Avatar billede ninakaroline Nybegynder
14. september 2008 - 09:42 #15
Ups.
Nå, det var ikke med vilje :(