Avatar billede cl0babz Nybegynder
11. september 2008 - 18:20 Der er 3 kommentarer

Vista64b installation, blå skærm på ny bærbar

Hey folkens!

Nu er jeg ved at være deprimeret!

Har lige modtaget min nye NOX fra Zepto, men kan ikke få Vista installeret efter et par timers forsøg..

Mit problem er at når jeg har accepteret hvilken hdd/partitation vista skal ligge på, går der cirka 10 sek hvor efter jeg får den så velkendte blå skærm om at computeren blev nødt til at lukke ned for ikke at skade computeren!

Den foreslår 2 ting som man kan gøre men de er ikke til nogen hjælp, den ene siger prøv igen og den anden siger opdater bios, ja hurra!!

Hvis nogen skulle have interesse så hedder stop koden:

*** STOP: 0X0000001E (0XFFFFFFFFC0000005, 0XFFFFFFFFFFBA221C, 0X0000000000000000, 0X00000000FF800000)

Jeg har google og søgt efter forskellige løsninger og er løbet tør for ideer, har bl.a. været inde og prøvet noget med DISKPART osv. og lave det den vej, men får samme resultat hver gang!

Håber der er nogen derude der har et svar og jeg vil være evigt taknemelig!

Mvh. Claus Hansen
Avatar billede jesper-nissen Nybegynder
11. september 2008 - 18:31 #1
Har haft samme problem pcen skal formateres
Avatar billede cl0babz Nybegynder
11. september 2008 - 18:36 #2
Skal jeg sende den ind til Zepto og få den formateret eller er det noget jeg selv kan stå for? Sendte du din ind og fik den fixet?
Avatar billede jesper-nissen Nybegynder
12. januar 2009 - 15:22 #3
Jeg formaterede en selv men da havde den været tændt jeg vil foreslå at sende den ind