Avatar billede the-ripper Nybegynder
25. juni 2001 - 20:28 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Test min side

jeg har lavet siden www.hamster-net.subnet.dk og jeg vil gerne have vide om den er godnok i udsene
Avatar billede master_nemo Nybegynder
25. juni 2001 - 20:31 #1
den er grøn..ikke så meget andet atsige om den...
den får... 03-5@13
der er jo intet på den..bare lidt tekst...

/MN
Avatar billede double-g Juniormester
25. juni 2001 - 20:31 #2
\"Denneside ses best i 800*600\"

der mangle vist et enkelt mellemrum ???
Avatar billede nuki Nybegynder
25. juni 2001 - 20:31 #3
God nok side hvis det er din første side men du skulle øve dig lidt mere.
Avatar billede dichael415 Nybegynder
25. juni 2001 - 20:33 #4
Grose :-(
Avatar billede carsten_lusk Nybegynder
25. juni 2001 - 20:34 #5
Senne side ses best i 800*600
|                |
D              Bedst
Avatar billede apollo69 Nybegynder
25. juni 2001 - 20:36 #6
Jeg er nok enig med dichael415.
Avatar billede jonaskn Nybegynder
25. juni 2001 - 20:36 #7
Den er ok, me nprøv med nogle andre mere behagelige farver, og få dig et logo!

6@13 da det er en side om hamster
Avatar billede mugs Novice
25. juni 2001 - 20:38 #8
kontroller for stavefejl. F.eks.:

\"Denneside ses best i 800*600\" skal være:
\"Denne side ses bedst i 800*600\"

Og der er flere på de andre sider.

Mvh / Mugs
Avatar billede the-ripper Nybegynder
25. juni 2001 - 20:40 #9
hvad vil være en god fave til siden (skal skrives i hex)
Avatar billede scorpio Nybegynder
25. juni 2001 - 21:15 #10
Placer din tekst i en tabel for at få mere styr på placeringerne.

Med nummerering af linierne er midtstilling af linierne ikke nogen god ide. Det får tallene, der ellers skulle vejlede, til at være vildledende i stedet, da man skal lede efter dem i teksten. Hvis de derimod står under hinanden i venstre side, bliver overskueleigheden meget større.

Prøv at sætte det ind i en tabel på 1 x 3, så du får en mulighed for at justere marginerne. Måske ser det ikke så slemt ud i 768 x 1024 men i 600 x 800 er det ikke så godt.
Avatar billede dichael415 Nybegynder
25. juni 2001 - 21:27 #11
AD
Avatar billede chris Nybegynder
26. juni 2001 - 11:04 #12
Det er satme et grimt site....Sorry to say it..... men du spørger efter meninger
Det ligner et site fra 1994.

I øvrigt er der en kategori til dit spg.

Avatar billede sukos Juniormester
26. juni 2001 - 21:37 #13
Definer størrelsen på de billeder du bruger, så teksten bliver placeret korrekt med det samme, i stedet for pludselig at blive rykket ned, efter billedet er blevet loadet.

Drop det der tællerværk, det var det som brugte længst tid på at blive loadet, og det er mest \"ren egotrip\" at have liggende.

Tjek siden for stavefejl. Der er en del stykker!!!

Lad være med at centrere al din tekst, det er noget \"gylle\" at læse.

Den grønne synes jeg er næsten okay, hvis den bliver brugt sammen med nogle flere farver.

Hvad med at bruge et billede af et \"tegnet\" hamster som baggrund?

Og ja, det er nu godt nok den forkerte kategori!