Avatar billede thomaslp Nybegynder
09. september 2008 - 22:17 Der er 1 kommentar

"GPS" software til mobilen

Hej,
jeg har lige fået stjålet min bil i nat. Den holder sikkert et eller andet sted i byen men hvor. Af hensyn til fremtidssikring fik jeg den tanke at hvis der lå en skjult mobiltelefon i bilen med et stykke software der kender koordinaterne eller hvilken mast mobilen er knyttet til på et givent tidspunkt ville det være relativt nemt at sport bilen igen. F.eks. ved at sende en sms til telefonen i bilen og telefonen så automatisk svarer med info om masten. Specielt mastløsningen vil være billig idet de fleste gamle mobiltelefoner vil kunne anvendes - såfremt de understøtter f.eks. JME/Java. Er der nogen der kender til sådan software? Jeg har ikke kunne finde noget.
Avatar billede Slettet bruger
09. september 2008 - 22:22 #1
http://www.eurotracker.dk/

søg på gps overvågning der er mange bil systemer dette er dog det billigste jeg har set