Avatar billede mortency Nybegynder
08. september 2008 - 23:20 Der er 2 kommentarer

Freelancer oppdrag - Utvikling av Windows Applikasjon

Hei!

Jeg trenger hjelp til å utvikle en .NET windows applikasjon som skal konfigurere noen vekter. Programmet skal ikke ta seg av kommunikasjonen med vektene da dette er utviklet, programmet skal kun konfigurere noen tekster og taster på vekten etc. Filene programmet skal generere er XML, som tas tak i av kommunikasjonen som sender over dataene.

Dersom dette høres intressant ut er det bare å tak kontakt med mmc@cyren.no, oppdraget er selvfølgelig betalt....
Avatar billede Kengun Praktikant
08. september 2008 - 23:24 #1
Hvis oppdraget er betalt så skal det ikke gis Eksperten points.
Avatar billede mortency Nybegynder
08. september 2008 - 23:30 #2
OK! Det viste jeg ikke.