Avatar billede bunch Nybegynder
08. september 2008 - 06:17 Der er 7 kommentarer

Windows Explorer 7.0

Jeg har brugt weekenden på min søns Dell PC med en geninstalation.
Alt kører perfekt på nær en enkelt ting i Explorer og det er. Han går ind på bibliotekets side dertil ok, hvis han dernæst vil søge på siden kommer problemet, der meldes om fejl og med valget om man vil sende det videre eller undlade. Jeg har afinstaleret og geninstalet Explorer men problemet er det samme.
08. september 2008 - 07:06 #1
... har du ful opdatering EFTER standard install af IE7 ?

JAVA ?
Avatar billede Slettet bruger
08. september 2008 - 07:40 #2
og måske funktioner administrer tilføjelses programmer - aktiver eller deaktiver tilføjelsesprogrammer.

det er der man får denne meddelelse explorer er holdt op med at virke - leder efter løsning.
måden at finde den på er at deaktivere hele gøjemøget og en efter an aktivere - tak for det microsoft.

et skud
Avatar billede bunch Nybegynder
08. september 2008 - 18:15 #3
Svar 1. Ja det har jeg.
Svar 2. Det hjalp ikke.
09. september 2008 - 06:50 #4
"...bibliotekets side ..." - LINK ?
05. oktober 2008 - 11:27 #5
<bunch>: Vender du tilbage ?
Avatar billede bunch Nybegynder
05. oktober 2008 - 12:16 #6
Det kører på samme måde.
Så jeg må nok til at starte forfra igen!!
Avatar billede Slettet bruger
05. oktober 2008 - 13:01 #7
nu er min stærke side ikke codecs men det skulle vel ikke være et sådant der mangler.

f.eks når man har installeret win xp eller vista skal der hents et hav af ting - adobe og playere og hvad ved jeg.

http://www.adobe.com/dk/

de her er inde ikke. reader + flah player + den jeg bare henter pr. reflex schock wave player

denne her brugte jeg i win xp

http://www.free-codecs.com/download/ACE_Mega_CoDecS_Pack.htm

i vista bruger jeg en anden jeg finder på www.vistaguide.dk under søgning codecs - den hedder noget med 4.72.

er det noget du kan bruge til noget er det jo godt ellers glem det