Avatar billede satyriasis Nybegynder
06. september 2008 - 16:35 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Problemer med wmode og tekst

hejsa

Jeg er ved at lave en menu, som kan køre op over min html-side, når man trykker på den. Et eksempel kan ses her: http://jesper.vivaa.dk/eksperten/menu

Menuen er en flash-fil, der er sat til transparent. Den ligger oven på min tekst.

Hvordan får jeg fikset det, så man kan markere teksten der ligger under flash'en? lige nu er flash'en jo øverst, og i fokus :(
Avatar billede satyriasis Nybegynder
06. september 2008 - 17:50 #1
Har så lige fundet ud af at det virker som det skal i IE :(

Hvordan får jeg det til at virke i Firefox?
Avatar billede satyriasis Nybegynder
14. februar 2009 - 14:23 #2
lukket