Avatar billede warberg78 Nybegynder
06. september 2008 - 15:32 Der er 1 løsning

FileSearch & FileFind

Jeg skal bruge en makro som kan søge i en bestemt mappe åbne workbooks en af gangen, køre min makro, gemme filen og derefter åbne næste workbook indtil man har været igennem alle workbooks

Makroen skal kunne køre på i alle versioner af excel incl Mac og har fundet frem til man ikke kan bruge filesearch i Mac 2004 versionen og formentligt det samme med filefind. Hvad er forresten forskellen på filesearch og filefind

Hvordan kommer jeg udenom disse problemer, og kan løsneingen være at bruge noget vba script, og hvordan gør man dette?
Avatar billede warberg78 Nybegynder
29. oktober 2008 - 13:20 #1
lukket