Avatar billede misly-1 Nybegynder
06. september 2008 - 14:33 Der er 11 kommentarer

Disk E er væk HJÆÆÆLP

Mit E drev er væk...eller det er der men når jeg vil ind på det for jeg besked på at det ikke er formateret så jeg kan velge at formatere det nu...!

Er noget shit for alle mine gemte ting er på drev E alle mine billeder text filer...ALT jeg gerne ville gemme har jeg lagt på drev E så en formatering vil være så dep for mig :(

Min pc køre med windows XP home har alle opdateringer og køre ellers ok.

Jeg håber der er en der kan/vil hjælpe mig her snøft snøft.
Avatar billede reinelt Nybegynder
06. september 2008 - 15:04 #1
http://www.gratisupload.dk/download/15403/ hvis det er vista vi taler om eller må du komme tilbage og meddele hvis det er noget andet. gendan fra den dato du sidst husker
drevet virkede.
Avatar billede misly-1 Nybegynder
06. september 2008 - 15:06 #2
hey reinelt tak ^^ men det er xp home jeg æøre med
Avatar billede misly-1 Nybegynder
06. september 2008 - 15:09 #3
men vil det sige at jeg bare kan køre vindows gendannelse tilbage til et tidspungt hvor alt var ok ?? uden at miste mine filer ?!?
Avatar billede reinelt Nybegynder
06. september 2008 - 15:43 #4
ja du mister kun de programmer du har installeret efter det skete, men dem kan du jo
installere igen.
Avatar billede misly-1 Nybegynder
06. september 2008 - 15:48 #5
ok tak for det ^^ jeg prøver lige og kommer tilbage bag efter :)
Avatar billede haverslev Novice
06. september 2008 - 16:38 #6
hælder måske mere til at du har mistet din partitionstabel:
http://www.helgec.dk/lost%20partition.html
Avatar billede misly-1 Nybegynder
06. september 2008 - 16:59 #7
reinelt nej det virker ikke :( min disk E er stadig væk ikke med og skal stadig væk formateres før det virker :-(

haverslev jeg prøver at kigge på din ide håber det virker.
Avatar billede misly-1 Nybegynder
06. september 2008 - 17:12 #8
haverslev det er ikke en partitionen på drev c men en anden harddisk som sider i min pc så virker det der program på mit problem ?
Avatar billede haverslev Novice
06. september 2008 - 17:29 #9
selvom det er en anden fysik disk, så er der også en partition
Avatar billede misly-1 Nybegynder
06. september 2008 - 17:56 #10
Nu har jeg kørt det program som dit link fortalte...men nej :( :(( jeg skal stadig væk formatere disken for at den kan bruges snøft ..!
Avatar billede haverslev Novice
07. september 2008 - 11:32 #11
Er du sikker på at du har kørt det korrekt ?