Avatar billede kfd Praktikant
05. september 2008 - 15:15 Der er 7 kommentarer

Servicepack 3

Hej Alle

Jeg har for nyligt installeret Servicepack 3 til Windows XP.

Da jeg genstarter computeren kan jeg pludselig ikke gå på internet, hente email etc. Jeg kan se at forbindelsen er tilsluttet, men det er som om der er noget der blokerer på en eller anden måde. Jeg kan hverken hente eller sende data. Jeg har installeret TDC's sikkerhedspakke.

Er der nogen der har en idé om hvad der kan være galt.....

Har også lagt spørgsmålet under kategorien IE, da jeg ikke helt vidste hvor det fejlen ligger.
Avatar billede retaxes Nybegynder
05. september 2008 - 15:21 #1
kan det være at du har 2 firewall installeret.
Du kan jo gå tilbage i systemgendallensen, hvis det da ikke er ødelagt af SP3
Avatar billede kfd Praktikant
05. september 2008 - 15:26 #2
Nej jeg har ikke 2 firewall installeret. Forsøgte med noget reperation i windows, det resulterede i at internet fungerer, men jeg kan hverken hente eller modtage mails. Har tjekket med min bærbare, det er ikke forbindelsen der er defekt....
Avatar billede hcma Novice
05. september 2008 - 15:55 #3
Har du Nero installeret ??
hvis ja  -  opdater eller afinstaller Nero
Avatar billede draco999 Nybegynder
05. september 2008 - 16:08 #4
Deaktiver Firewall
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. september 2008 - 20:24 #5
Hent <TDC Netsuport og tjek med det om du har et problem. Lad det rette problemt hvis det finder noget.
Avatar billede milter Ekspert
05. september 2008 - 20:51 #6
@ kfd.

Undskyld, men jeg kan ikke lade være med at komme med en lidt måske uvelkommen sidebemærkning.

Jeg husker stadig alle de problemer, der opstod rundt omkring i de små hjem, da SP2 blev frigivet, og mange absolut skulle have den installeret straks. Selv om nye pakker som den slags er blevet testet i hoved og r.., så vil der stadig være mange aspekter og sammensætninger af soft- og hardware, som ikke er testet.

Jeg gør det samme denne gang, som ved introduktionen af SP2, jeg venter mindst 6-7 måneder, før jeg vover mig ud i en installering. Til den tid burde de værste overgangsproblemer være løst. Selv om det måske ikke er så pænt, så foretrækker jeg at lade andre finde ud af, hvor problemer kan dukke op, og få gavn af de opdateringer, det resulterer i.

Dit problem kan sikkert løses på en eller anden, forholdsvis ukompliceret, måde, men hvis ikke, så prøv at kigge her ;-)

http://support.microsoft.com/kb/950249
Avatar billede Jensen DK Novice
06. september 2008 - 08:39 #7
Prøv dette link.
http://djlizard.net/Dial-a-fix-2006-09-19.exe

Kør programmet, klik på "Tools" knappen (billede af en hammer), marker følgende punkt, og klik på "GO"

Repair permissions
Repair/reintstall IE