Avatar billede just Nybegynder
12. december 1999 - 20:41 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Netværks overvågning / Net Watcher

Hejsa

Jeg bruger Windows 98 SE, og det er der grunde til, som jeg ikke gider komme ind på her. Så glem bare det med at jeg skal skifte til Windows NT, hvis jeg vil have løst mit problem.

Mit problem er, at jeg gerne vil logge hvem der bruger mine netværks-shares og hvilke filer de henter/bruger, ligesom jeg kan logge på en FTP-server. Jeg har Net Watcher, hvor jeg kan se hvem der er logget ind lige nu, og hvilke filer personen bruger.

Findes der ikke noget utils, hvor man kan lidt mere?

Venlig Hilsen
Just
Avatar billede cldu Nybegynder
12. december 1999 - 23:37 #1
prøv at søge på tucows - der er altid alt muligt shit til netværket :-)
Avatar billede just Nybegynder
12. december 1999 - 23:48 #2
Kan du specificere helt præcis hvad jeg skal søge efter?
Har du erfaring med nogle programmer?
Avatar billede cldu Nybegynder
12. december 1999 - 23:58 #3
Jeg har ikke nogen direkte erfaringer med noget der ligner det du omtaler, hvis det da ikke lige var med win2k - du siger du ikke kan/vil skifte til NT, men hvad med win2k?
Avatar billede just Nybegynder
13. december 1999 - 00:02 #4
Joda, men det er jo en Beta....så når den bliver final engang i 2002, skal jeg nok skifte.
Avatar billede just Nybegynder
13. december 1999 - 00:33 #5
Jeg vil godt lige poientere at jeg har sat 100 point på højkant....så svar om at jeg bare skal søge tucows, kan i godt glemme.
Jeg forlanger navne på programmer, og evt. erfaringer med programmerne.
Avatar billede cldu Nybegynder
13. december 1999 - 00:53 #6
her er svaret så, med de ting du kræver: win2k, og ja, jeg har erfaring med det.
Avatar billede goulduck Nybegynder
13. december 1999 - 06:26 #7
skriv din e-mail og jeg vil sende et program til dig. Jeg kan ikke komme ind på programmets hjemmeside, da det er et hjemmelavet program som er ikke er det nyeste.... Det fylder ca. 300 KB pakket.
Avatar billede jonasj Nybegynder
13. december 1999 - 18:11 #8
goulduck>> Hvis det er et program du vil gøre offentligt tilgængeligt, hvad så med at smide det op på dk.binaer?
Jeg vil også gerne betale 100 points for det...
Avatar billede just Nybegynder
13. december 1999 - 19:14 #9
goulduck>> Jamen, her får du så min e-mail: just@it-college.dk
Avatar billede goulduck Nybegynder
13. december 1999 - 23:00 #10
JonasJ>> Jeg sender den ud på "dk.binaer" så snart jeg har fået sendt programmet, som hedder NetWatch Pro, til just og at min newsclient har hentet alle nyhedsgrupperne ned.

Just>> Check din mail!
Avatar billede jonasj Nybegynder
13. december 1999 - 23:16 #11
Takker :-)
Avatar billede goulduck Nybegynder
13. december 1999 - 23:17 #12
Så har jeg lagt den op i dk.binaer på World Online's news server....
Avatar billede just Nybegynder
13. december 1999 - 23:19 #13
Mange tak.....det var lige det jeg manglede.