Avatar billede benindho Nybegynder
04. september 2008 - 19:48 Der er 9 kommentarer

skal ren installere en windows xp maskine!

Hej..

jeg skal ren istallere min computer fuldstændigt.

har prøvet det en gang før, men kan ikke huske hvilken tast det er man skal trykke på når man tænder computeren.!
håber der er nogen der kan hjælpe??.
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. september 2008 - 19:53 #1
Det plejer at være F2 eller Del - hvis det er BIOS du skal ind i for at sætte bootrækkefølgen?
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. september 2008 - 20:16 #3
Husk lige at følge op på dine spørgsmål...
Avatar billede benindho Nybegynder
07. september 2008 - 19:52 #4
john stigers= ja.. har ikke lige været hjemme i lang tid så har ikke kunne gøre det.
men forstår ikke helt hvad du mener med den der bootrækkefølge. jeg skal bare ind i noget der hedder gendanelse. ikke det inde på computeren så man kan spole tiden lidt tilbage. den skal renses helt.
Avatar billede vejmand Juniormester
07. september 2008 - 20:03 #5
Hvilken computer er det?
På en Acer er det f.eks. ofte Alt + F10 du skal trykke på for at bruge recovery-programmet.
Avatar billede benindho Nybegynder
13. september 2008 - 12:56 #6
har prøvet alt + f10 men det virkede ikke.. jeg har en packard bell
Avatar billede vejmand Juniormester
13. september 2008 - 13:17 #7
Prøv F11 eller F12 under opstart....
Avatar billede vejmand Juniormester
21. oktober 2008 - 06:27 #8
Er problemet løst?
Avatar billede vejmand Juniormester
10. december 2008 - 06:42 #9
Er problemet løst?