Avatar billede me4 Nybegynder
03. september 2008 - 10:32 Der er 8 kommentarer

Bærbar computer: Hvor kan jeg se status for batteri

Hej

Jeg har en bærbar HP.

Når jeg køre på batteri, hvor kan jeg se status for batteriniveau??

Kan ikke lige finde den funktion

PFT
Avatar billede peet-49 Novice
03. september 2008 - 10:55 #1
Højreklik et tomt sted på skrivebordet/egenskaber/strømstyring, der ser du/ændrer du.
Avatar billede peet-49 Novice
03. september 2008 - 10:56 #2
Du kan sætte den til: vis altid på processlinjen.
Avatar billede pazau Nybegynder
03. september 2008 - 22:04 #3
Højreklik på proceslinjen og vælg egenskaber, under fanen, Meddelelsesområde, sætter du hak ud for Strømstyring. :-)

Peet-49: Sådan gør man ikke i Vista.
Avatar billede peet-49 Novice
04. september 2008 - 07:37 #4
paazau->> Hvor står der noget om vista i spørgsmålet?? Uanset er det i strømstyring, det foregår.
Avatar billede peet-49 Novice
04. september 2008 - 07:38 #5
Sorry-det står i kategorien, overså jeg, men det ændrer ikke på strømstyringen.
Avatar billede pazau Nybegynder
04. september 2008 - 18:22 #6
Peet-49: Men i Vista gør man det på den måde jeg skrev.
Avatar billede peet-49 Novice
05. september 2008 - 14:05 #7
Det kommer så sannelig an på, om vista kører i classicmode. Så ligner den k2
Avatar billede me4 Nybegynder
08. september 2008 - 14:12 #8
Ups...

Pazau, smid lige et svar igen, kom til at afvise den i første omgang. Dit svar fungerede.