Avatar billede triggy Nybegynder
03. september 2008 - 09:41 Der er 1 løsning

Webserver sender korrupt data

Forleden begyndte min webserver at opføre sig yderst mærkeligt.
Data-forespørgsler bliver behandlet, men mange gange er det der returneres til browseren ikke korrekt.
Det kan være billeder der bliver forvrænget, eller data-filer der manger brudstykker mm.

Et eksempel kan ses her: http://www.emg.dk
Hvis man reloader siden med Ctrl+F5 vil man se, at hver gang siden reloades ser den anderledes ud.

Det skal siges, at siden har kørt problemfrit i en længere periode, og denne fejl er opstået uden ændringer på websitet.
Samtidigt ser det ud til at fejlen berører alle sites på serveren.

Det er en 2003 server, med IIS6
Avatar billede triggy Nybegynder
07. september 2008 - 21:46 #1
Problemet viste sig at være en defekt router