Avatar billede sigaard Nybegynder
12. december 1999 - 18:24 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Langsommere forbindelse til Internettet under W2K

Efter at have skiftet til W2K tager det længere tid at connecte til min Internetudbyder (WOL) end det gjorde under Win98....

Det er allerede under "Dialing" den hænger (så det er nok ikke WOL, der er problemet?) men også under "verifying user name and password"

Findes der en mulighed for at optimere dette? -evt initialisere et eller andet under opstarten?

- det virker iøvrigt som om at det går en del hurtigere hvis jeg logger af for så at logge på igen!

Jeg har TDK's 995,- ISDN-tilbud, dvs. et EICON-Diva modem.
Avatar billede sigaard Nybegynder
12. december 1999 - 18:31 #1
Ups! Det var vist engang for meget!
Avatar billede hayabusa Nybegynder
05. januar 2000 - 10:01 #2
Hmm...Du er ikke den eneste der sidder med skuffelse...Jeg bruger et Com21 Cable Modem og når jeg Surfer tager det betydelig længere tid at hente sider frem end det gøre i W98/95.

Såe...W2000 Er på vej ud af huset igen hvis jeg ikke en finder en løsning..