Avatar billede pihl88 Nybegynder
02. september 2008 - 11:02 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

God musikafspiller i Windows

Hej eksperter.

Jeg leder efter en god afspiller til at afspille alle mine musikfiler. Jeg har i lang tid brugt iTunes, hvilket fungerer ok, men det irriterer mig, at det ikke er muligt at hente albumoplysninger med det. Dette prøvede jeg derefter med WinAmp, hvorefter alle sangene fik helt forkerte oplysninger gemt ved dem. WinAmp er slettet efter det omdøbte alle mine filer i øst og vest, og jeg er tilbage til at bruge iTunes, dog er sangene stadig forkerte oplysninger.

Jeg har derudover brugt Windows Media Player i lidt tid, men det synes jeg designmæssigt hænger lidt sammenignet med iTunes.

Hvar bruger I?
Avatar billede leif Seniormester
02. september 2008 - 11:19 #1
Jeg har en længere tid brugt: http://www.foobar2000.org/
Avatar billede pihl88 Nybegynder
02. september 2008 - 11:40 #2
Kan det finde ud af at hente albumoplysninger? Screenshotsne ser fine ud. Det ligner en smule iTunes
Avatar billede leif Seniormester
02. september 2008 - 12:13 #3
Ups, nej, det mener jeg ikke
Avatar billede falster Ekspert
02. september 2008 - 21:27 #4
(Næsten) alt er vist muligt med foobar p.g.a. den stærkt modulære opbygning. Ind i mellem kræver det dog lidt forarbejde:

http://www.teqnilogik.com/tutorials/foobar2000_itunes.shtml
Avatar billede pihl88 Nybegynder
26. november 2009 - 23:52 #5
Afslutter
Avatar billede pihl88 Nybegynder
26. november 2009 - 23:52 #6
afslutter