Avatar billede alex15 Nybegynder
02. september 2008 - 09:37 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvordan laver man dette tegn på en Mac

Hej Eksperter,

Hvordan laver man dette tegn på en mac?

\

mvh.

Alex
Avatar billede jjkeller Nybegynder
02. september 2008 - 09:54 #1
Shift+Option+7 så vidt jeg husker.
Avatar billede sd8220 Seniormester
02. september 2008 - 09:54 #2
Hej Alex

SHIFT + ALT + 7, hvis du har dansk tastaturlayout - og ellers gå ind i Systemindstillinger, vælg International, klik på fanen Tastatutmenu og slå Tegnaplet til, så kan du hive en palet ned med ALLE tegn, der kan skrives ;-)

/Sebastian
Avatar billede alex15 Nybegynder
02. september 2008 - 10:01 #3
Perfekt.. Takker, lav lige 2 svar tak..
Avatar billede Jannik_J Nybegynder
01. november 2009 - 14:00 #4
Jeg har samme problem til min HP bærbar.. er der nogle der kan hjælpe med dette? kan ikke finde ud af hvordan jeg for det tegn frem..
Avatar billede oddj0b Nybegynder
23. november 2009 - 10:34 #5
@Jannik_J Er det ikke alt + <, den knap lige ved siden af shift?