Avatar billede louis1 Nybegynder
01. september 2008 - 13:15 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Gennemsigtig text foran billede - word 2007

Hej
Hvordan skriver jeg en text foran et billede i et word 2007 dokument. Hvis jeg indsætter en textbox, så skjuler den jo billedet.
Avatar billede lx2ba Novice
01. september 2008 - 13:59 #1
Marker dit billede (venstreklik) > højreklik på billedet > vælg i menuen: Tekstombrydning > vælg "Bagved tekst".
God fornøjelse!
Avatar billede vejmand Juniormester
01. september 2008 - 14:03 #2
Ved ikke om det er det samme i Word 2007, men jeg gør sådan:

Indsætter en tekstbox -> skriver teksten -> Højreklikker på kanten af tekstboksen -> Formater tekstboks -> Farver og streger -> Under "Fyld" og under "Streg" vælges "Ingen"
Avatar billede vejmand Juniormester
01. september 2008 - 14:21 #3
louis1 >> Er der nogen speciel grund til du ikke lukker dine spørgsmål?

http://www.eksperten.dk/list.phtml?spm_creator=louis1&status_1=on&status_2=on&status_3=on&status_4=on
Avatar billede louis1 Nybegynder
01. september 2008 - 14:59 #4
Nej, jeg vidste ikke, man skulle lukke dem. Det gør jeg nu.

Jeg kan desværre ikke det til at virke, selvom jeg vælger ingen fyld og ingen streg. Den hvide firkantede teksboks skyger for billedet bageved. Jeg ville egentli lave en tekst, hvor billedet kan ses bageve teksten. Igennem den.
Avatar billede louis1 Nybegynder
01. september 2008 - 15:03 #5
Men fortæl mig lige, hvad det er, jeg skal gøre for at lukke et spørgsmål :-)
Avatar billede vejmand Juniormester
01. september 2008 - 16:33 #6
Hvis du har fået et svar du kan bruge lagt som "Kommentar":
Be om et "Svar" fra den som kom med løsningen.
Herefter markérer du navnet i boksen nederst til venstre og klikker på "Accepter".

Hvis du har fået et svar du kan bruge lagt som "Svar":
Markér navnet i boksen nederst til venstre og klikker på "Accepter".

Hvis du selv har fundet løsningen:
Send selv et "Svar"
Herefter markérer du dit navn i boksen nederst til venstre og klikker på "Accepter".

Hvis du ikke har fået et brugbart svar, og spørgsmålet er "dødt".
Send selv et "Svar"
Herefter markérer du dit navn i boksen nederst til venstre og klikker på "Accepter".

Ellers, husk generelt at sende egne indlæg som "Kommentar"
"Svar" er tiltænkt løsningen, så der kan uddeles point.

http://www.expfaq.dk/
http://www.eksperten.dk/regler.phtml

PS: Ved ikke hvorfor det ikke funker hos dig, her virker det perfekt......
Avatar billede lx2ba Novice
01. september 2008 - 21:28 #7
Har du forsøgt dig med den fremgangsmåde, som jeg anviste?
Avatar billede lx2ba Novice
01. september 2008 - 21:28 #8
Det er måden, som jeg anvender i Word2007!
Avatar billede vejmand Juniormester
10. december 2008 - 06:44 #9
Er problemet løst?
Avatar billede louis1 Nybegynder
11. december 2008 - 08:44 #10
vejmand