Avatar billede lillebror Nybegynder
01. september 2008 - 11:02 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Design af en ticker

Jeg er ved at lave en "ticker". Et stykke grafik, der løbende opdateres jo nærmere man kommer en bestemt dato.

Princippet i det jeg vil have lavet skal ligge tæt op af, den øverste ticker på den her side: http://tickers.baby-gaga.com/pregnancy.php
Altså et graviditetsforløb fordelt over 9 forskellige illustrationer, hvor den der er aktuel bliver fremhævet. Det må dog gerne være pænere end den der ;)

Jeg vil gerne have at det kan laves på en måde i photoshop, hvor jeg relativt let kan skifte farver de forskellige steder selv.

Jeg hører gerne nogle bud på hvad sådan en opgave koster, og om den kan løses på den måde jeg beskriver med photoshop filen.
Avatar billede no_doubt Nybegynder
01. september 2008 - 11:38 #1
Den kan jeg godt fikse, hvis du kontakter mig på: mark.mikkelsen83@gmail.com
Avatar billede lillebror Nybegynder
01. september 2008 - 12:11 #2
Jeg skriver lidt med Mark, men andre er meget velkomne til at komme med deres bud.
Avatar billede lillebror Nybegynder
01. september 2008 - 12:50 #3
Lige for at afklare det. Jeg laver selv softwaren, det er alene grafikken jeg vil købe mig til.
Avatar billede lillebror Nybegynder
06. november 2008 - 13:12 #4
Jeg droppede ideen om at lave den type ticker som jeg linkede til i mit indlæg. I stedet har jeg fået produceret en anden type grafik, så nu er tickeren klar til at blive taget i brug på: http://graviditet-og-barn.dk/ticker.html