Avatar billede f-l-j Nybegynder
29. august 2008 - 09:20 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

En sang

Hej

Vi hører en del tv2 radio på mit arbejde, og der kommer engangimellem et nummer som lyder lidt ligesom irsk folkemusik, forsangeren lyder ligesom hende fra The Cranberries, men tror ikke det er hende.
Jeg har ingenting at gå ud fra andet at det er et nyt nummer, nok udgivet i sidste måned.
Er der nogen der lige ved hvem det er og hvad nummeret hedder?
Avatar billede pazau Nybegynder
29. august 2008 - 15:21 #1
Du kan prøve at spørge dem på TV2 Radio. :-)
Avatar billede haverslev Novice
29. august 2008 - 18:02 #2
kunne være Amy Mcdonald:
http://www.amymacdonald.co.uk/
Avatar billede aaron Nybegynder
30. august 2008 - 11:04 #3
kunne også være Duffy: Warwick Avenue
Avatar billede f-l-j Nybegynder
31. august 2008 - 04:33 #4
Haverslev---Det er hende,den hedder This is the life, tak for det.
Ligger du et svar?
Avatar billede haverslev Novice
01. september 2008 - 08:53 #5
Kommer her :-)
Avatar billede f-l-j Nybegynder
30. september 2008 - 08:01 #6
Hold da op, har fuldstændig glemt at acceptere dit, dette undskylder jeg, det kommer her.
Sorry ;-)