Avatar billede pawjp Nybegynder
25. juni 2001 - 11:16 Der er 11 kommentarer

Passwordprogram???

HEJ ALLE!
Er der en der kender et program til at sætte password på mapper eller bare filer i Windows 98, for min lillebror spiller hele tiden mine nye spil!

Hilsen Paw
Avatar billede repsac Nybegynder
25. juni 2001 - 11:17 #1
Helix Stronghold ... bruger jeg, men tag et kig på www.download.com - der finder du garanteret nogle!
Avatar billede keysersoze Guru
25. juni 2001 - 11:18 #2
har engang brugt et - _mener_ det hed Encryption Magic Folders.
Avatar billede pawjp Nybegynder
25. juni 2001 - 11:25 #3
Er \"Helix Stronghold\" freeware, kan man downloade det?
Hvis jeg skal søge hvad skal jeg så søge på?
Avatar billede jimsim Nybegynder
25. juni 2001 - 11:25 #4
Er det fordi han ikke må spille dine spil, eller må han overhoved ikke bruge din computer?
Avatar billede pawjp Nybegynder
26. juni 2001 - 10:31 #6
kapla0>>
Der er jo password og registrationskey
på!
kender du dem?
Avatar billede pawjp Nybegynder
26. juni 2001 - 10:33 #7
Kender du det password og det registrationskey?
Avatar billede milpoer Nybegynder
26. juni 2001 - 10:35 #8
Skift til windos 2000 så kan han slet ikke logge på hvis kan ikke har bruger/pass ...
Avatar billede seider Nybegynder
27. juni 2001 - 07:51 #9
tweakui er hvist det bedste, her er der adgangskoder på mapper og for at køre filer, bare lige sikker dig at du ikke glemmer dem så er du nemlig ....beep

www.fotx.net/seider
Avatar billede pawjp Nybegynder
29. juni 2001 - 11:18 #10
Er Tweakui et freeware program?
Hvor kan jeg downloade det?