Avatar billede falastinii Nybegynder
27. august 2008 - 19:33 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Er blevet hacket!!

Min fætter, har åbenbart hacket sig ind på min pc på en eller anden mærkelige måde, pcen har ikke internet forbindelse, det er en st, og har kode både på min egen konto og administrator kontoen, hvordan kan han ellers aktivere gæste bruger?

For er blevet så træt af det da, der ligger vigtige filer som kan blive riskeret at blive slette. hjælp!!

Mange tak på forhånd :D
Avatar billede vejmand Juniormester
27. august 2008 - 19:36 #1
Husk: Dobbeltspørgsmål er ikke tilladt ifølge Ekspertens regler: http://www.eksperten.dk/regler.phtml
Avatar billede falastinii Nybegynder
27. august 2008 - 19:44 #2
kan jeg godt slette det ene af dem så?
Avatar billede vejmand Juniormester
27. august 2008 - 20:12 #3
Luk det ene, ved selv at sende et "Svar" som du efterfølgende accepterer.
Avatar billede falastinii Nybegynder
27. august 2008 - 20:20 #4
men vejmand, må jeg lige spørge dig om noget?
hvorfor skal du lige være så hellig, når du selv har lavet et dobbelt spørgsmål ?
Avatar billede falastinii Nybegynder
27. august 2008 - 20:23 #5
...
Avatar billede vejmand Juniormester
27. august 2008 - 20:28 #6
For det første, jeg er ikke hellig.
Jeg prøver på at hjælpe dig.
Mange af de dygtigste eksperter i dette forum står af, når de opdager at spørgeren ikke følger reglerne.
Og så kan det være svært at få kvalificeret hjælp.
Men hvis du gerne vil gøre det besværligt for dig selv, er det helt okay med mig.

Og med hensyn til, om jeg har dobbeltspørgsmål: Nej, det har jeg ikke, men det kunne sagtens være sket for mig også, så ville jeg være glad for at en eller anden fortalte mig, at det var forkert.

Og hvis du gad at læse de 3½ år gamle spørgsmål, du henviser til, ville du opdage at det er forskellige problemstillinger i de spørgsmål.
Avatar billede falastinii Nybegynder
28. august 2008 - 08:26 #7
okay, men tak for hjælpen :)
troede bare du mente noget andet med det.. men har os lukket det andet spørgsmål..