Avatar billede krestenbuch Nybegynder
27. august 2008 - 15:22 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

hardware install wizard blir ved med at poppe op.

Hej Eksperter,

Jeg er har lige installeret windows XP på min computer, det hele(næsten) virker.

Jeg er ved at få spat af at se på at windows fortæller mig at den har fundet ny hardware. Der kommer en masse wizard-beskeder, men windows kan ikke identifisere andet end at der er fundet hardware.

Kan man ikke slå det fra?

Mvh Kresten
Avatar billede peet-49 Novice
27. august 2008 - 15:26 #1
Gå i enhedshåndtering, og se, hvad det er. Er det ikke noget, du skal bruge, kan du deaktivere det.
Avatar billede krestenbuch Nybegynder
27. august 2008 - 15:54 #2
Tak for hjælpen. Det var det der skulle til.
Mvh
Avatar billede peet-49 Novice
27. august 2008 - 16:00 #3
Selv tak.