Avatar billede -kenner- Nybegynder
27. august 2008 - 13:13 Der er 15 kommentarer

cache vises for nogle sites på trods af netforbindelse?

Hej eksperter,

Når jeg besøger bestemte websites, så kan jeg kun se en cache af hjemmesiden, og klikker jeg på link får jeg bare  ingenting.

Dette gælder i alle mine browsere og netforbindelser ( det er på en bærbar) Har i nogen idé om hvad problemet er og hvordan det løses?
Avatar billede jakobdo Ekspert
27. august 2008 - 13:28 #1
Hvad fanden har det med PHP at gøre ? :o)
Avatar billede -kenner- Nybegynder
27. august 2008 - 14:15 #2
Der er ingen der gider så meget som kigge i browser kategorien. Plus, det er de kloge hoveder der er herinde.
Avatar billede tfrandse Nybegynder
27. august 2008 - 14:21 #3
Derfor giver det stadig ingen mening at smide den herind, eftersom vi kun er gode i programmering; ikke i browsercaching ?
Avatar billede w13 Novice
27. august 2008 - 15:11 #4
Nej, jeg har heller ingen anelse.. :) Der er nok bare ingen, der kan forklare det i browserkategorien, ligesom vi heller ikke kan her. Du har et mærkeligt problem. :)
Avatar billede -kenner- Nybegynder
27. august 2008 - 17:12 #5
Kan man blokere sites for alle browsere et sted eller ligende? For jeg kan godt komme ind på siden igennem en proxy.
Avatar billede jakobdo Ekspert
27. august 2008 - 17:19 #6
Hvor sidder du ?
For man kan godt lave begrænsning ja.
Man kan lave det i hosts filen i windows.
På DNS niveau.
I en firewall.
Avatar billede -kenner- Nybegynder
27. august 2008 - 18:05 #7
pt. sidder jeg på kontoret, men som tidligere nævnt så gælder det også hjemme hos mig selv og på alle andre netforbindelser. Har du en path til den fil?
Avatar billede olebole Juniormester
27. august 2008 - 18:11 #8
<ole>

Hvor har du det vrøvl fra med, at ingen gider kikke i browserkategorien? Det har du da ingen anelse om  =)

Har du overvejet at spørge i viruskategorien?

/mvh
</bole>
Avatar billede -kenner- Nybegynder
27. august 2008 - 18:16 #9
Når jeg har oprettet tråden to gange og de hver i sær har stået i 14 dage, uden en kommentar, så er der noget der siger mig at den kategori er langt fra lige så aktiv som f.eks. PHP, for man får svar med det samme, også selvom folk ikke har et konkret svar.

Nej, tror du da at det er en virus? Scanner med kaspersky, så den skulle gerne være helt ren?
Avatar billede -kenner- Nybegynder
27. august 2008 - 20:16 #10
Jeg er kommet frem til at Kaspersky er grunden til a tjeg ikke kan besøge siden, nu er spørgsmålet bare, hvorfor?
Avatar billede olebole Juniormester
27. august 2008 - 22:23 #11
Der er sikkert mange, der ligesom jeg har set spørgsmålet, men ikke har haft noget brugbart at tilføje. Uanset, hvad du måtte mene om mulighederne i de forskellige kategorier, bør du overholde stedets regler og lægge dine spørgsmål, hvor de har hjemme  =)

Da Kaspersky er årsagen, er det vel blot endnu mere aktuelt at spørge i virus kategorien - tror du ikke? Der er de eksperter i virus og virus software  ;o)
Avatar billede -kenner- Nybegynder
29. august 2008 - 11:15 #12
Det har du helt ret i, men da mit problem opstod i browseren var virus ikke den kategori jeg ville have placeret den i, i første omgang. Du har helt ret i at reglerne skal respekteres, men hvis jeg ikke havde flyttet emnet havde jeg stadig problemt, hvilket bringer os helt tilbage til ekspertens formål: alt hjælpe hinanden
Avatar billede jakobdo Ekspert
29. august 2008 - 11:25 #13
Jeg har en gammel puch maxi som ikke vil køre, er der nogen som ved hvilken knastaksel sådan en fætter skal bruge ?
Jeg burde måske have oprettet mit spørgsmål under Spørgsmål -> Knallert -> Puch -> Maxi -> Knastaksel-problemer...
Men der får jeg aldrig svar og i PHP folk ved jo alt.
Hvordan får jeg min puch til at køre igen ?
Håber virkelig en venlig person kan hjælpe, jeg står nemlig mellem Nørre Snede og Vestre Bogense og kan ikke komme hjem og de har også lovet regn i eftermiddag, så vil jo gerne nå hjem inden da.

HJÆLP... Please. :o)
Avatar billede -kenner- Nybegynder
18. marts 2009 - 19:25 #14
jakobdo, hvis du føler at du bliver et bedre menneske af at nedgøre andre, så gør endelig det. Man ville have forventet en mere sofistikeret og professionel udtalelse fra en amnd i din alder, men jeg antager at du endnu ikke har nået til det punkt i livet, hvor man skal træffe beslutning om hvad god etik er, og hvordan man generelt titulere andre mennesker. Jeg oprettede spørgsmålet for at få hjælp, og har du intet konstruktivt at tilføje, så undlad at kommentere.
Avatar billede jakobdo Ekspert
18. marts 2009 - 19:33 #15
Min mening var bestemt ikke at nedgøre nogen, blot at få min puch til at køre igen.
Dog kom svigermors lillesøsters kærestes mormors barndomsvens nabo forbi den pågældende dag, så jeg kom næsten hjem i et stykke.
Hvis man ser bort får den håndfuldt høns vi kørte ned, i tantes hønsegård, men den historie kan i altid få en anden dag.
Tak for hjælpen, eksperten er bare den bedste...