Avatar billede jr-dk Nybegynder
27. august 2008 - 00:16 Der er 1 kommentar

media player 11 laver kontrol af filer

Hey all..

Har fået et irriterende problem med min Win media player 11, når jeg har haft den åbnet og derefter lukker den igen, så kommer der et lille vindue frem, hvor der står "annullerer kontrol af filer i på enheden..." og så er der en bar der render fra den ene ende til den anden, det tager sådan ca. 10-15 sekunder og somme tider gør den det 2 gange efter hinanden.
I den tid kan jeg ikke åbne media player igen og jeg må sidde og vente til den er færdig, før jeg kan bruge den igen.

Er der nogen her der ved hvorfor den pludselig er begyndt på det, iøvrigt på 2 af mine pc`ere, og hvordan får jeg den til at holde op med det ???

Jesper
Avatar billede jr-dk Nybegynder
22. september 2008 - 20:27 #1
Er der slet ikke andre end mig der har prøvet det her ??

Ville gerne forhøje point til max muligt, hvis der var en der havde løsning :/

Jesper