Avatar billede testing Nybegynder
25. august 2008 - 12:59 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Søjle diagram, Cirkel diagram og grafer

Hey Eksperter

Er der ikke en måde man kan lave Søjle diagram, Cirkel diagram og grafer, ud fra XML data?
Avatar billede Syska Mester
25. august 2008 - 13:20 #1
XML data er jo et vidt begreb i min verden ... så det kommer vel an på om de data der ligger i det XML dokument indeholder information som kan vises grafisk.

Hvis det er noget som kan lave grafer kan jeg anbefale:
http://zedgraph.org/wiki/index.php?title=Main_Page
Avatar billede testing Nybegynder
27. august 2008 - 20:45 #2
tak smid svar
Avatar billede Syska Mester
28. august 2008 - 15:01 #3
svar.

Men hvad var det præcis du søgte?
Avatar billede testing Nybegynder
29. august 2008 - 08:53 #4
Jeg skulle tegne diagrammer over stats fra en hjemmeside, og diagrammerne kan jeg også godt få lavet uden problemer, med ZedGraph, men har problemer med at analysere XML filen fra google analytics...
Avatar billede Syska Mester
29. august 2008 - 09:35 #5
ahhh :-p

Også dig der har oprettet det.

Well ... bruger selv google analytics ... men parser dog ikke selv data derfra.

Men måske du kunne kigge på LINQ to XML ... Så det bliver super nemt.
Avatar billede testing Nybegynder
29. august 2008 - 09:41 #6
Har du nogle link til LINQ to XML for begyndere? :)