Avatar billede solvarme Nybegynder
24. august 2008 - 18:36 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvordan spærre jeg porno sider?

Hejsa,

Jeg har mistanke om der er rigtig meget virus på porno websider, hvordan spærre jeg de websider, så der nægtes adgang, hvis nogle prøver at se de sider?
Avatar billede fk87 Nybegynder
24. august 2008 - 18:45 #1
Hej der findes i Internet Explorer et filter, som kan sortere rigtig meget fra.
Du aktiverer filteret på følgende måde:

1. Åbn Internet Explorer (Start > Kontrolpanel > Netværks- og Internetforbindelser > Internetindstillinger)

2. Klik på fanebladet Indhold og derefter på den lille boks der hedder Aktiver.

3. Markér "Nøgenhed" og justerer med skyderen

4. Markér "Seksuelt indhold" og juster med skyderen

5. Klik på Anvend

Håber det kan bruges.
Avatar billede fk87 Nybegynder
24. august 2008 - 18:52 #2
Denne "1. Åbn Internet Explorer (Start > Kontrolpanel > Netværks- og Internetforbindelser > Internetindstillinger)" ændres måske til følgende:

1. Åben Internet Explorer browser > Funktioner > Internetindstillinger

Kan være det vil gøre det nemmere.
Avatar billede solvarme Nybegynder
24. august 2008 - 18:56 #3
Tak for det :)
Avatar billede fk87 Nybegynder
24. august 2008 - 18:57 #4
Så kan du evt. afprøve det ved at klikke ind på en pornoside ;D
Avatar billede solvarme Nybegynder
24. august 2008 - 19:11 #5
så skulle det være gjort, hvordan giver jeg dig de 200 point?

Jaaaa, 'GG* men lige nu er den ved at scane for virus, da jeg har en grim virus alert, ved siden af uret. :/
Avatar billede fk87 Nybegynder
24. august 2008 - 19:28 #6
Du klikker på "svar" til venstre for denne tekstboks, og vist nok derefter godkend mener jeg ;D

Hvad er det for en virus alert du har - Kan muligvis hjælpe hvis du kan beskrive det nærmere.
Avatar billede vejmand Juniormester
24. august 2008 - 19:31 #7
Næsten rigtig.  :-)

Du markérer fk87 i boksen nederst til venstre, og klikker derefter på "Accepter"
Avatar billede solvarme Nybegynder
24. august 2008 - 19:40 #8
Tak vejmand 'GGG*

fk87, jeg har fået hjælp til det spørgsmål og er i fuld sving med at se om det virker. Ellers tak :)