Avatar billede mkpenus Nybegynder
24. august 2008 - 18:00 Der er 6 kommentarer

Dygtig Oscommerce programmør søges

Jeg søger en dygtig dansk programmør med et gennemført genskab til OSC installationer til at færdiggøre nogle addons og lave generelle rettelser og tilføjelser til min installation.

Hvis nogen herinde kender nogen eller selv er interesserede i lidt arbejde på sidelinjen så lad høre fra jer.

Mvh.

Michael Keller, Kelz0r.dk
Avatar billede andenand Nybegynder
13. februar 2009 - 03:03 #1
Hej Michael - har du fundet en programmør?
Avatar billede mkpenus Nybegynder
13. februar 2009 - 10:41 #2
Hejsa.

Jeg har ikke fundet nogen til den danske del af siden endnu desværre. edankorts modul, ean betaling - og andre ting der ikke kan klares af en udenlandsk programmør.
Avatar billede andenand Nybegynder
13. februar 2009 - 11:18 #3
Hejsa

Kan du kort beskrive hvad der præcist skal udføres?
Avatar billede mkpenus Nybegynder
13. februar 2009 - 11:23 #4
Der vil komme mere end følgende, men det her er hvad jeg har off the head:

EAN betalings løsning (Meget simpelt modul - bare et felt med indtastning af EAN nummer til virksomheder - kun virksomheder skal kunne se dette).

Integrering af edankort til min kreditkortsløsning (bruger PT. Wannafind).
Avatar billede andenand Nybegynder
13. februar 2009 - 13:56 #5
Hej igen,

dvs. opgaverne pt. er:
* Installation af eksisterende modul til håndtering af EAN-betalinger. Kan vises når erhvervskunder er logget ind - hvordan definerer du i dit system en erhvervskunde?
* Opnå betalingsmulighed med edankort igennem Wannafind på eksisterende gateway.

Er det korrekt forstået?

Mvh.
Anders
Avatar billede lesp Nybegynder
13. februar 2009 - 15:10 #6
Du maa gerne sende mig en mail paa adam@bratsch.dk saa skal jeg nok give et tilbud.