Avatar billede sweet-hitman Nybegynder
24. august 2008 - 16:32 Der er 2 kommentarer

Windows XP på Vista maskine

Hey..
Så kommer der nok endnu et spørgsmål omkring hvordan man installere Windows XP på en vista maskine.

Jeg har læst div. guides ind og ud og prøvet næsten alt syntes jeg selv. Jeg har en Acer Aspire M1640, som blev leveret med preinstallet vista.
Det er jeg hurtig blevet træt af og vil så have XP installeret. Jeg har fundet mine sata drivers på Acers side, slipstreamet dem Nlite over på min XP-cd, så når jeg sætter den i for jeg stadig samme BSOD.

Har i nogle ideer?
Avatar billede sweet-hitman Nybegynder
24. august 2008 - 16:39 #1
Det skal lige siges at jeg har prøvet at disable ACPI
Avatar billede hcma Novice
24. august 2008 - 17:42 #2
lidt inspiration her:  http://www.helgec.dk/vistabootpro.html