Avatar billede zandman Nybegynder
22. august 2008 - 10:56 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Opløsninger hvor skærmen fungerer korrekt.

Jeg er muligvis en knold men jeg har lige købt en samsung syncmaster 245B 24" skærm.

Jeg ved at opløsningerne 1920x1200 og 1680x1050 virker i company of heroes men det kan mit 8800 GT grafikkort ikke klare. Jeg har eksperimenteret i lang tid nu men jeg kan sgu ikke finde ud af den næste opløsning nedad i rækken der fungerer korrekt. Enten så stikker billedet ud over kanterne af skærmen så jeg ikke kan se det hele eller også ser jeg det som et form for vindue.

Er der nogen der med sikkerhed ved hvilke opløsninger nedefter det vil fungere for jeg er træt af at søge efter den info og forsøge mig frem. Jeg vil gerne ned i noget 1280x et eller andet men selvom spillet siger widescreen resolution så ligner det lort som beskrevet.
Avatar billede milter Ekspert
22. august 2008 - 12:44 #1
Har du prøvet det her:

Højreklik på skrivebordet > Indstillinger > Indstillinger > Avanceret > Skærm > Sæt vinge i "Skjul tilstande, som ikke ....." > Anvend > OK > Prøv dig derefter frem.
Avatar billede Jensen DK Novice
22. august 2008 - 14:09 #2
Du kan prøve 1440 x 900
Avatar billede sn0wflake Nybegynder
22. august 2008 - 17:45 #3
Jeg har tilfældigvis en Samsung 244T 24" skærm. Hvis du ikke har problemer i andre spil så er det jo et problem i Company of Heroes spillet. Derfor skal du søge efter nyeste patch til spillet. Anbefaler også at du opdaterer dine Nvidia drivers for en god ordens skyld.
Avatar billede zandman Nybegynder
22. august 2008 - 18:01 #4
1440x900 passer med en ratio på 1.6 ligesom 1900x1200 og 1680x1050

Den har jeg også prøvet uden held. Mit gæt vil være de alle skulle køre med samme ratio på 1.6 derfor undrer det mig at alle opløsninger under 1680x1050 ikke fungerer. Spillet har jeg lige installeret på vista og patchet af 10 gange tror jeg til den aller nyeste da jeg installerede. Og den der med at slå opløsninger fra som min skærm ikke understøtter har jeg prøvet. Jeg har ligeledes opdateret mine nvidia drivere da jeg installerede vista.

Så der må åbenbart være en eller anden instilling den er gal med. Nu har jeg købt 2 gb ram mere og sat i så må jeg se om jeg kan spille i 1680x1050

Andre bud???
Avatar billede zandman Nybegynder
22. august 2008 - 18:20 #5
Jeg fandt en instilling på min skærm. Den stod så ikke til wide....Så er det jo ikke så sært at den ikke kan finde ud af at vise billedet i widescreen.

Silbidor. Du kan ligge et svar og dele point med snowflake....
Avatar billede Jensen DK Novice
23. august 2008 - 06:49 #6
Ok håber at det bliver godt.