Avatar billede booster2 Nybegynder
21. august 2008 - 22:59 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

problemer ved indstallering af hardware

Hej, efter at have genindstalleret min computer ( destruktiv gendannelse via gendannelsespartion) melder min computer som det første at den har fundet nyt hardvare og at den gerne vil søge efter drivere på windowsupdate, det lader jeg den så gøre hvorefter den konstaterer at den ikke kunne finde hvad den søgte og at harwaren ikke kan installeres. Da jag ikke har tilsluttet noget som helst til computeren må det være noget af det hardware den er solgt med og jeg vil derofor gerne ind og brokke mig, jeg vil dog gerne vide hvilket hardware det er og evt kunne tjekke om det kører. Når jeg tjekker hardware via denne computer/egenskabe/hardware/enhedshåndtering, så står der et spg tegn betegnet som andre enheder istedetfor et ikon.

er der en måde at identificere hvillket hardware der er porblem med og om det kører selvom windows skriver at det ikke er installeret korrekt.

på forhånd tak i har hjulpet mig mange gange før :)
Avatar billede Jensen DK Novice
22. august 2008 - 07:42 #1
Det kunne være at der er flere hjælpere der ville blive glade hvis du fik delt point ud til dine mange åbne spørgsmål, og så kunne det også være at der var nogen som gad at hjælpe dig.
http://www.eksperten.dk/list.phtml?spm_creator=booster2&status_1=on&status_2=on&status_3=on&status_4=on

Du kan læse her hvordan man lukker / giver point.
http://expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar
Avatar billede nva Praktikant
22. august 2008 - 08:02 #2
Avatar billede nva Praktikant
22. august 2008 - 08:04 #3
Lægger så lige et svar, som du kan acceptere, hvis du kunne bruge mit input - og du ellers begynder at give points ;)
Avatar billede booster2 Nybegynder
22. august 2008 - 19:56 #4
mange tak for svaret, har brugt programmet og troede lgie det virkede :), men fandt så ud af at den stadig har en ukendt enhed :(. jeg har et hardware id nu = HPQ006.

opretter lige spørgsmålet igen + lukker den her da ejg kom til at acceptere svaret selvom der stadig var noget bøvl tilbage, men nu er ejg da kommet så langt