Avatar billede johnta Nybegynder
21. august 2008 - 14:33 Der er 3 kommentarer

Joomla + SOBI2 + Forum + Design/template installation

Hej

Jeg søger en som er god til Joomla.

En som har prøvet flere vellykket Joomla installationer og som kan programmere hvor og hvis det er nødvendigt

Jeg vil gerne have opsat en hjemmeside med CMS Joomla + SOBI2 + Forum + Design/Logo/Template - måske kan der tages udgangspunkt i en template ellers skal der laves et design

SOBI2 skal opsættes så det vises på forsiden med kategorier og underkategorier

Jeg har ikke så godt kendskab til Joomla, så du skal også lære mig om systemet og du skal være med fremover til implementering af nye funktioner og moduler

Det skal være på dansk

Så hvis du er god og vil hjælpe mig nu og fremover med denne opgave så skriv venligst her eller ring til mig på tlf. 2324 1309

mvh John
Avatar billede nijel Nybegynder
05. september 2008 - 16:20 #1
Hej, John.

Det lyder som en opgave vi godt kan hjælpe dig med :D

Vi er et mindre webbureau kaldet MediaStyle, som bl.a. arbejder aktivt med Joomla og open source CMS-systemer.

Med 2 designere og programmører tilknyttet, har vi god kapacitet til ovenstående opgave.

Hvis du er interesseret kan vi snakke sammen om opgavens omfang.

Mvh.

Niel R. Jønsson - Grafisk webdesigner / MediaStyle
niel@mediastyle.dk
www.mediastyle.dk
Avatar billede computerlab Nybegynder
26. september 2008 - 20:21 #2
Har du fundet en løsning? Ellers tag fat i mig.

Mvh
Brian Jørgensen

ComputerLab
Data & Design

www.ComputerLab.dk
Avatar billede ennovation Nybegynder
24. oktober 2008 - 15:53 #3
Hvis du stadig leder kan du også tage fat på mig!

Kasper Weis
kw@ennovation.dk
www.ennovation.dk