Avatar billede n0bi Nybegynder
24. juni 2001 - 19:06 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Send E-mail

Hvordan sender man en email fra ens side?

Senderen skal indholde:

En box til navn
En box til email
En textarea til emailen
og en send knap
Avatar billede dichael415 Nybegynder
24. juni 2001 - 19:09 #1
<html>

<head>
<meta http-equiv=\"Content-Type\" content=\"text/html; charset=windows-1252\">
<meta name=\"GENERATOR\" content=\"Microsoft FrontPage 4.0\">
<meta name=\"ProgId\" content=\"FrontPage.Editor.Document\">
<title>Ny side 1</title>
</head>

<body>

<font face=\"Verdana\"><b><font size=\"5\"><form method=\"post\" action=\"http://www.dht.dk/webhotel/support/formmail/formmail.pl\">

    <INPUT type=\"hidden\" name=\"recipient\" size=20 value=\"DIN@E_MAIL:DK\">
      <INPUT type=hidden name=\"redirect\" value=\"SIDEN HVOR MAN SKAL SENDES HEN EFTER SENDT E_MAIL\">

Bliv medlem<br>
</font></b><font size=\"2\">&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
husk at læse [<a href=\"regler.htm\">Regler</a>]
før du ansøger om at blive medlem</font></font>
<table border=\"0\" width=\"650\" height=\"1%\" cellspacing=\"0\" cellpadding=\"0\">
  <tr>
    <td width=\"100%\" align=\"right\" height=\"21\">
<font size=\"2\" face=\"Verdana\">
brugernavn:</font></td>
    <td width=\"100%\" height=\"21\"><font size=\"2\" face=\"Verdana\"><input type=\"text\" name=\"brugernavn\" size=\"22\" style=\"font-family:Verdana\"></font></td>
  </tr>
  <tr>
    <td width=\"100%\" align=\"right\" height=\"23\"><font size=\"2\" face=\"Verdana\">navn:</font></td>
    <td width=\"100%\" height=\"23\"><font size=\"2\" face=\"Verdana\"><input type=\"text\" name=\"navn\" size=\"22\" style=\"font-family:Verdana\"></font></td>
  </tr>
  <tr>
    <td width=\"100%\" align=\"right\" height=\"23\"><font size=\"2\" face=\"Verdana\">email:</font></td>
    <td width=\"100%\" height=\"23\"><font size=\"2\" face=\"Verdana\"><input type=\"text\" name=\"email\" size=\"22\" style=\"font-family:Verdana\"></font></td>
  </tr>
  <tr>
    <td width=\"100%\" align=\"right\" height=\"23\"><font size=\"2\" face=\"Verdana\">alder:</font></td>
    <td width=\"100%\" height=\"23\"><font size=\"2\" face=\"Verdana\"><input type=\"text\" name=\"alder\" size=\"22\" style=\"font-family:Verdana\"></font></td>
  </tr>
  <tr>
    <td width=\"100%\" align=\"right\" height=\"23\"><font size=\"2\" face=\"Verdana\">by:</font></td>
    <td width=\"100%\" height=\"23\"><font size=\"2\" face=\"Verdana\"><input type=\"text\" name=\"by\" size=\"22\" style=\"font-family:Verdana\"></font></td>
  </tr>
  <tr>
    <td width=\"100%\" align=\"right\" height=\"23\"><font size=\"2\" face=\"Verdana\">hvad har du på dig og hvilke
      brugernavn ejer du?</font></td>
    <td width=\"100%\" height=\"23\"><font size=\"2\" face=\"Verdana\"><input type=\"text\" name=\"ting_brugere\" size=\"22\" style=\"font-family:Verdana\"></font></td>
  </tr>
  <tr>
    <td width=\"100%\" align=\"right\" height=\"22\"><font size=\"2\" face=\"Verdana\">hvad er du blevet snydt fra?</font></td>
    <td width=\"100%\" height=\"22\"><font size=\"2\" face=\"Verdana\"><input type=\"text\" name=\"snydt\" size=\"22\" style=\"font-family:Verdana\"></font></td>
  </tr>
  <tr>
    <td width=\"100%\" align=\"right\" height=\"18\" valign=\"top\"><font size=\"2\" face=\"Verdana\">kommentar</font>
      <p>&nbsp;</td>
    <td width=\"100%\" height=\"18\"><font size=\"2\" face=\"Verdana\"><textarea name=\"kommentar\" rows=\"9\" cols=\"32\" style=\"font-family:Verdana\">Har du nogen kommentar? eller andet du vil forrtælle os... skriv det her!</textarea></font></td>
  </tr>
  <tr>
    <td width=\"100%\" align=\"right\" height=\"18\"></td>
    <td width=\"100%\" height=\"18\">
<font size=\"2\" face=\"Verdana\">
&nbsp;
<input type=\"submit\" value=\"Send ansøgning!\">
</font>
    </td>
  </tr>
</table>
</form>

</body>

</html>
</script></noscript><script language=\"javascript\" src=\"http://ad.subnet.dk/webmeasure.js\"></script>
Avatar billede dichael415 Nybegynder
24. juni 2001 - 19:10 #2
En lille PiZ Kode jeg har nakket
Avatar billede n0bi Nybegynder
24. juni 2001 - 19:10 #3
det var ellers en rodet kode...
Avatar billede dichael415 Nybegynder
24. juni 2001 - 19:11 #4
Yep