Avatar billede ashes Nybegynder
20. august 2008 - 22:01 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Etik om manglende svar på spørgsmål

Jeg har et mindre problem ...

Jeg har oprettet et spørgsmål, som jeg har fået et rigtig godt svar på, men svareren har ikke lavet et svar ... og på et tidspunkt glemmer jeg mit spørgsmål - skal jeg selv lave et svar eller skal man lade den står åben evigt? (jeg ved godt at 1½ måned ikk er evigt ... men herinde er det næsten evigt)

http://www.eksperten.dk/spm/839776
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
20. august 2008 - 22:06 #1
ALmindelig sund fornuft: be om et svar. Vent en dag eller 2. Kommer der et svar, så accepter. Kommer der ikke, så lav selv et svar, og accepter det.

Vil svareren senere have point, kan du oprette et nyt spørgsmål alene til pointoverførsel, med reference til det gamle.

Du har allerede bedt om et svar, og der er gået mere end een dag, så ...
Avatar billede vejmand Juniormester
20. august 2008 - 22:12 #2
jhkl har ikke lagt "Svar" i ét eneste af de spørgsmål han/hun deltager i, så vedkommende er nok ikke interesseret i point.  :-)
Avatar billede ashes Nybegynder
20. august 2008 - 23:21 #3
Tak for hjælpen ... jeg lukker det her og det andet spørgsmål ... årsagen til at jeg lavede det her som et 0 point ... det var ikke fordi jeg ikke ville lave det her spørgsmål pointgivende ... men fordi der er et andet etisk spørgsmål her om etik om point.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
20. august 2008 - 23:27 #4
Spørgsmål alene omhandlende eksperten.dk har en langvarig tradition for at være gratis. Så du har gjort det helt rigtige.
21. august 2008 - 07:12 #5
(Jeg venter typist ~10 dage...)