Avatar billede simon7500 Nybegynder
20. august 2008 - 13:31 Der er 3 kommentarer

Slumre på Vista fungerer ikke.

Jeg satte mere ram i for nogle dage siden.
Nu vil min pc når jeg sætter på slumre eller standby ikke fungere. Den går hurtigt på slumre og starter så op igen og kører normalt..

Det gjorde den ikke før jeg satte mere ram i..

Hvad gør jeg ??? HAr været inde under strømstyring men synes ik det er der problemet er
Avatar billede pidgeot Nybegynder
20. august 2008 - 13:43 #1
Har du noget Logitech-hardware? Jeg tror at stort set al deres hardware (i hvert fald af mus og tastatur) har problemer med det der.

Hvis ja, så sørg for at du under Enhedshåndtering har markeret at de enheder ikke må vække computeren.
Avatar billede simon7500 Nybegynder
20. august 2008 - 13:50 #2
Det prøver jeg...Jep har nemlig også logitech mus og tastatur. Og ja de stod til at måtte "vække" computeren.
1000 tak for hjælpen !!
Avatar billede pidgeot Nybegynder
20. august 2008 - 14:15 #3
Smider lige et svar nu - virker det ikke alligevel, så må du gerne afvise.