Avatar billede mortensen Nybegynder
19. august 2008 - 18:12 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Tøm mappen "Slettet post" virker ikke i Windows Mail

Har de sidste dage haft et mystisk problem med Windows Mail:
Jeg vil gerne tømme mappen : "Slettet Post", men den fjerner kun den nyeste (altså kun een ud af efterhånden flere hundrede).
Benytter Vista Home med nyeste opdateringer (muligvis der problemet startede)
samt BullGuard v8.0 som sikkerhedspakke.
Andre der har været udsat for dette og kender en løsning?

Har kørt CCleaner og Malwarebytes.

Kan iøvrigt fortælle at hver gang jeg starter min PC op, får jeg en boks der fortæller mig at den ikke kan starte windows mail, da den allerede kører. - ...og det gør den jo også. Jeg har windows mail med i min startgruppe.
Avatar billede doit Nybegynder
19. august 2008 - 18:32 #1
Jeg er lige ved at tro du stiller dig i mappen "Slettet Post" og her markerer en enkelt og beder den slette - så får du dette problem. Bliv på "Indbakke" og gå ned på slettet post og højreklik og bed den slette og er det Outlook Express eller Outlook kan jeg garantere dig for at det virker.
Dog skal du være opmærksom på at nogle former for Windows mailprogrammer godt kan være flere dage om at fjerne de slettede elementer..;-)
Avatar billede mortensen Nybegynder
19. august 2008 - 18:54 #2
Tak for svar doit. Desværre er din garanti for at det virker ikke nok. (H-klik slettet post -> tøm -> permanent -> ja ) ..... Mappen i windows mail blir desværre IKKE tømt.

..."Dog skal du være opmærksom på at nogle former for Windows mailprogrammer godt kan være flere dage om at fjerne de slettede elementer..;-)"

Dette er dog ganske nyt for mig. Iøvrigt blir mine mails ikke gemt på udbyder CyberCity's server.
Avatar billede gunfar Nybegynder
19. august 2008 - 19:51 #3
har oplevet at få en mail som ik kan slettes , har spurgt min internet udbyder og de kan heller ik hjælpe mig med denne mail som jeg stadig har hængende i min mail bakke men har dog flyttet den til uønsket mappe
Avatar billede mortensen Nybegynder
19. august 2008 - 23:24 #4
Nu har det pludseligt været muligt for mig at tømme min "slettet post" permanent - juhuu.

Dette svar fra doit undrer mig dog:

..."Dog skal du være opmærksom på at nogle former for Windows mailprogrammer godt kan være flere dage om at fjerne de slettede elementer..;-)"

Dette er dog ganske nyt for mig. Iøvrigt blir mine mails ikke gemt på udbyder CyberCity's server.

**********************************************

Jeg erfarer at CyberCity har haft lidt problemer de sidste par dage, men kan det have indflydelse på om jeg kan slette min email-mappe på egen pc?

DOIT --> Jeg har sendt point til dig