Avatar billede kc-gangster Nybegynder
14. august 2008 - 22:00 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Vista 64bit og Geforce 9600GT HJÆLP

Hey gutter jeg er ved at blive skør her så håber i kan hjælpe mig.

Jeg har lige installeret Vista Ultimate 64bit på min computer og alt virker fint LIGE ind til jeg skal begynde at installere mit Geforce 9600GT

Første gang jeg formatere og installere vista så installere jeg driverne fra CD jeg fik med til grafikkortet og så snart det er installeret og jeg genstarter så slukker min skærm bare lige så snart jeg kommer ind i windows?

Ok jeg har bare sort skærm så jeg prøver at formatere igen og installere vista og nu hente de nyeste drivere fra nvidia, det gør jeg så og jeg installere driveren og genstarter og fanme om den ik bare slukker skærmen når jeg kommer ind i windows igen.

Ok fint, så prøver jeg squ at formatere igen og lade windows lave alle sine opdateringer, så den går igang med at installere alle updates og jeg bedes genstarte da den har hentet og installeret det hele, så jeg genstarter, så når jeg kommer ind i windows igen så siger den at den har fundet mit grafikkort Geforce 9600GT og så går den bare automatisk igang med at installere og fanme ik også om skærmen bare slukker sig selv igen.

Hvad kan jeg gøre? Jeg er på min 4 formatering nu og jeg har stoppet windows update, hvad kan jeg gøre?

Flad ting at bruge sin dag på :(
Avatar billede Jensen DK Novice
15. august 2008 - 07:31 #1
Enten er grafikkortet defekt, eller du kan prøve at starte i fejlsikret tilstand, hvis man kan det på Vista, og sætte skærmopløsningen lidt ned, stop så med det formatering det bruger kun tid.
Har du mulighed for at prøve grafikkortet i en anden PC? eller prøve et andet grafikkort.
Avatar billede Jensen DK Novice
15. august 2008 - 07:36 #2
Det er denne driver  du skal bruge til 9600GT på Vista 64bit.
http://www.nvidia.com/object/winvista_x64_175.19_whql.html

Hvis du har brugt driver til 32bit så er det derfor du har fejlen.
Avatar billede kc-gangster Nybegynder
15. august 2008 - 12:13 #3
Fandt selv fejlen, det skete simpelthen pga jeg havde tv-out stik i grafikkortet imens jeg har installeret driveren og så når jeg har startet op igen så har den bare fucket helt up, jeg har taget tv-out ud nu og så virker det perfekt, og kan sagtens sætte det i igen efter instillation og det virker perfekt. Ellers tak for hjælpen :D