Avatar billede kbonline Nybegynder
14. august 2008 - 21:28 Der er 1 kommentar

Lav HTML koder for denne side

Hej - er der en der kan lave en html kode som generere en side der ser præcis ud som denne (billede filerne skal selvfølgelig bare linke til et image i samme mappe f.eks. img1.jpg osv)

http://www.it-konfigurator.dk/konfigurator/index.php?laptop=57

Jeg har forsøgt med "vis kilde" men jeg kan ikke få det til at virke eller ligne :-(

Det vigtigste er at prisen opdateres og at billederne kan skiftes ved at køre musen over de små.
Tænk ikke på at den senere skal sættes sammen med en databse, jeg skal kun bruge selve templaten med koder.
Avatar billede xirb Nybegynder
20. august 2008 - 14:22 #1
Hej!
Vi kan godt løse opgaven.

Skriv til duvedikkehvem snabela gmail.com hvis vi skal se nærmere på det og vende tilbage med en pris..

Som jeg ser det består det specielle i:
- at man holder musen over de små ikoner (http://www.it-konfigurator.dk/konfigurator/gfx/photo.gif) og får vist billedet i større
- at prisen ændrer sig ud fra valgene i dropdowns..
- at man kan holde musen over billederne øverst og få vist eksempler

Men uddyb gerne, hvis der er endnu mere, du har lagt mærke til. :-)