Avatar billede bamseole Nybegynder
14. august 2008 - 19:47 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Nlite og SP3

Hej, jeg har flere gange forgæves forsøgt at lave en XP installations cd incl. SP3 men uanset om jeg med Nlite vælger standard eller foretager til/fra valg får jeg samme fejl hver gang om manglende filer, bla. games.dll og mange andre og når installationen er færdig kommer den med flere fejl om manglende filer. Hvis jeg benytter SP2 er der ingen problemer overhovedet uanset hvilke til/fra valg jeg foretager. Er der nogen der ved hvad jeg gør forkert ?
Avatar billede Jensen DK Novice
20. august 2008 - 06:46 #1
Her er en vejledning som jeg brugte i går, og det virkede.
http://computergeil.dk/guide-til-slipstreaming-af-xp-sp3.14415.ahtml
Avatar billede bamseole Nybegynder
29. august 2008 - 15:25 #2
Hej, tak for hjælpen, beklager det sene svar - Har været hængt lidt rigeligt op det sidste stykke tid.