Avatar billede ranukel Nybegynder
14. august 2008 - 15:59 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Formular i Word uden designvisning

Jeg har lavet en formular i Word med kontrolelementer, men hvordan får jeg formularen gemt så der ikke er designvisning på når brugeren åbner den?
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
14. august 2008 - 18:32 #1
Dokumenter åbnes i designvisning hvis:
- makrosikkerheden er sat til Høj (Funktioner > Makro > Sikkerhed)
- og dokumentet indeholder – eller engang har indeholdt – makroer og/eller kontrolelementer fra værktøjslinjen Kontrolelementer.

I stedet for at benytte kontrolelementer, kan du lave formularer med værktøjerne fra værktøjslinjen Formular. Vejledning kan findes her (på engelsk):
http://www.word.mvps.org/FAQs/Customization/FillinTheBlanks.htm
Avatar billede ranukel Nybegynder
18. august 2008 - 16:24 #2
Takker for kommentar :) - send svar hvis du gerne vil have point
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
18. august 2008 - 19:02 #3
Et svar kommer her.