Avatar billede scheel Nybegynder
13. august 2008 - 20:31 Der er 10 kommentarer

Hvoir ligger..

Hejsa

Min pc er gået kold, den vil ikke åbne outlook, så skal have alle mails osv fundet, er der nogen som ved hvor Outlook 2007 gemmer disse filer?
Avatar billede tlaursen Nybegynder
13. august 2008 - 20:34 #1
Søg efter *.pst. Det er din postkasse fil.
Avatar billede scheel Nybegynder
13. august 2008 - 20:36 #2
Har jeg prøvet, der kom intet frem?
Avatar billede vejmand Juniormester
13. august 2008 - 20:49 #3
Har du søgt i skjulte filer og mapper?
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. august 2008 - 20:50 #4
Klik på Funktioner - kontoindstillinger og vælg fanebladet Datafiler.
Her kan du se hvor Outlook.pst ligger.

Du kan dog ikke klikke dig frem til amppen uden at du har sat windows til at vise skjulte filer.
Jeg satser på du kører XP, så gør dette:
Gå i denne computer - klik på menuen funktioner og vælg mappeindstillinger. Vælg fanebladet Vis - sørg for at sætte pris i "Vis skjulte filer og mapper".
Nu kan du klikke dig frem til pst filen der som standard ligger i
C:\Documents and Settings\**DIT brugernavn**\Lokale indstillinger\Application Data\Microsoft\Outlook
Avatar billede scheel Nybegynder
13. august 2008 - 20:54 #5
Det prøver jeg lige..
Avatar billede scheel Nybegynder
13. august 2008 - 21:11 #6
Så fandt jeg den, filen hedder bare outlook, så bliver det spændende og jeg kan overføre den til usb-pen, da hd er ved at stå af..

Må vist heller se og få en anden pc :O)
Avatar billede tlaursen Nybegynder
13. august 2008 - 21:11 #7
John_Stigers>> Han kan ikke starte outlook.
Scheel>> Hvis du bruger kontrolpanelet kan du finde ikonet Post > åbn dette > Klik på datafiler.
Avatar billede scheel Nybegynder
13. august 2008 - 21:20 #8
Tror den fil ligger lige der hvor hd er i stykker, den skriver "cyklisk redundanschek" hvad betyder det mon?
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. august 2008 - 21:34 #9
ahh.... i farten glippede det at han ikke kunne starte Outlook - tak for reminder ;)

tlaursen - Prøv værktøjet til reparation af indbakken: http://support.microsoft.com/kb/287497
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. august 2008 - 21:34 #10
Var selvfælgelig til scheel :)