Avatar billede tpoffword Nybegynder
13. august 2008 - 19:41 Der er 3 kommentarer

Opdatering der svigter

Jeg har lige modtaget ny opdatering til Vista
- men det nye Works8 kan min pc ikke opdatere :-(

Fejlkode: 8024002D

Hele turen med msconfic og cmd, har jeg været igennem.
Indimellem kommer der en lille firkant frem på skrivebordet med følgende: Den funktion, du prøver at benytte, er en netværksressource, som ikke er tilgængelig.

Klik på OK for at forsøge igen, eller skriv en anden sti til en mappe med installationspakken "Works8.msi"

Alt er prøvet - der bliver spurgt til en CD jeg ikke har.

Jeg ved der somme tider er opdateringer som ikke har betydning
- men er der nogle som har en løsning?

Jeg har prøvet at google på det, men mit engelsk er ikke det bedste.
Avatar billede tpoffword Nybegynder
14. august 2008 - 09:44 #1
Jeg havde håbet på det evt. var på grund af nyhedens interesse, at det ikke lykkedes i går - men det går heller ikke i dag :-( Fejlkoden er heller ikke nævnt på Microsofts hjemmeside - de skal jo også have temmelig mange penge for hjælp :-(
Lidt underligt med den enkle opdatering vedr. Works8 - måske der er nogle nye bud i dag :-)
Avatar billede gah1 Nybegynder
14. august 2008 - 10:31 #2
Til orientering så fik jeg samme fejlkode idag.

M.v.h.
Avatar billede tpoffword Nybegynder
14. august 2008 - 13:21 #3
Jeg fandt et sted, hvor noget Works 8.5 står nævnt.
- Det er noget med regneark og tekstbehandling,
hvis der er ikke er andet nyt end det på Works8, så virker det mærkeligt,
at Microsoft bliver ved med at sende besked om "vigtig" opdatering,
som bare ikke kan installeres :-(
- Måske de enkelte pc producenter via hotline har et bud :-)