Avatar billede kaw_75 Nybegynder
11. august 2008 - 18:33 Der er 4 kommentarer

Hjælp til at overføre (komprimere) til dvd /

Hej jeg har et videokamera som optager på små bånd og jeg har brug for noget hjælp til at få den overført til dvd. Jeg har fået filen kørt ind på pc og vil nu brænde den over på dvd men filen fylder 4-5 dvd'er så jeg skal have det komprimeret på en eller anden måde hvordan gør man det ? Er der nogen der kan hjælpe ?
11. august 2008 - 21:55 #1
Hvilket 'format' / filtype ?

Prøv med "super video converter"
http://www.erightsoft.com/SUPER.html
bemærk at inde på deres side ligger en reklame for "prism video converter"
og det er ikke den du skal hente, inde på siden scroll helt til bunds på siden,
og klik på "Start Downloading SUPER ©"  så åbner en ny side, et ganske lille stykke nede i teksten står "download and use"  klik så på det,
så åbner igen en ny side, aller nederst på denne side klikker du på,
"Download SUPER ©  setup file"
Avatar billede uffesteenberg Novice
12. august 2008 - 14:30 #2
Jeps, programmet SUPER er faktisk... super!
Ellers gøres det let med programmer som.
http://www.vso-software.fr/products/convert_x_to_dvd/?ap=regnow&aid=97139
Avatar billede kaw_75 Nybegynder
27. august 2008 - 11:55 #3
Karise_Larry - tusind tak for hjælpen, det vil jeg prøve smid et svar så du kan få point
28. august 2008 - 15:36 #4
Ping...
(Det var et  [svar]...)