Avatar billede nbainfodk Nybegynder
10. august 2008 - 10:28 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Banner til privat fitness/sundheds side

Hej.

Jeg er i gang med at sætte en hjemmeside op for min bror, der er ekspert inden for fitness og sundhed.

På hans hjemmeside vil han give gode råd til folk, om sammensætning af føde, hvilken form for motion de skal dyrke (efter behov/ønske) osv.

Størrelsen på banneret skal være 800 pixels bredt - og så er der ellers frit slag, bare altforfit.dk kommer ind i banneret på en eller anden måde.
Avatar billede hero4life Nybegynder
10. august 2008 - 19:42 #1
Hej.

Hvad vil du/i give for et banner i den størrelse ?
Kan udarbejde et til dig/jer
Avatar billede hero4life Nybegynder
10. august 2008 - 19:56 #2
kontakt mig på vildmedia@gmail.com
Avatar billede lander1982 Nybegynder
18. august 2008 - 23:08 #3
Skriv til mig på sla@taenkkreativt.dk
Avatar billede Laeborg Nybegynder
04. marts 2009 - 21:54 #4
Hvis der er tale om et betalingsjob, og du stadig står og søger e banner, så smid mig en mail på laeborg@gmail.com så kan vi finde ud af hvor meget prisen skal være. (Er 100% til at forhandle med)

Mvh.
Laeborg
Avatar billede nbainfodk Nybegynder
08. april 2010 - 10:50 #5
Lukkes